Податковий кодекс України (щодо заходів з детінізації обігу товарів і послуг)
станом на 30 серпня  2018 року
Видання нормативного характеру
1. Україна. Закони. Податковий кодекс України : станом на 1 лют. 2018 р. : відповідає офіц. тексту. — Офіц. вид. — Харків : Право, 2018. — 763 с. : табл. - А785419
2. Україна. Закони. Податковий кодекс України : станом на 30 січ. 2017 р. : відповідає офіц. тексту. — Офіц. вид. — Харків : Право, 2017. — 835 с. : табл. - А775437
3. Україна. Закони. Закон України про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг : за станом на 10 січ. 2002 р. / Верх. Рада України. — Офіц. вид. — К. : Парлам. вид-во, 2002. — 19, [1] с. — А629367
Книги, брошури, статті
4. Актуально про реєстратори розрахункових операцій : нормат. база : розв’яснення / [упоряд.: Н. І. Рубан, Ю. Є. Ярмоловський, О. І. Хівренко ; під заг. ред. М. М. Данюк]. — Київ : ДП ”СВЦ”, 2015. — 63 с. — Бібліогр.: с. 62–63. - В70456
5. Альошкіна Н. «Можна, якщо обережно …», або Як уникнути РРО / Наталя Альошкіна // Податки та бух. облік. - 2017. - 1 черв. (№  4). — С. 22-25. У зв’язку з законодавчим зобов’язанням продавців технічно складними побутовими товарами, що підлягають гарантії використовувати реєстратор розрахункових операцій (РРО), вивчається питання та надаються рекомендації щодо потреби або навпаки законного уникнення  впровадження РРО.
6. Альошкіна Н. Право на РРО-імунітет і торгівля товаром за «складним» переліком / Наталя Альошкіна // Податки та бух. облік. - 2017. - 1 черв. (№ 44). — С. 2-7. Подано перелік, регламентований Кабміном, технічно складних побутових товарів, продаж яких здійснюється з використанням реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Надано роз’яснення та рекомендації.
7. Амброзяк Н. РРО для послуг: роботи «за бортом»? / Наталя Амброзяк // Податки та бух. облік. - 2017. - 1 черв. (№ 44). — С. 30. Описано таку ситуацію: підприємець займається виконанням ремонтних робіт для клієнтів. Поставлено питання та надано відповідь: чи потрібно застосовувати в такому разі реєстратор розрахункових операцій при отриманні готівки?
8. Амброзяк Н. Фактична перевірка: процедурні моменти / Наталя Амброзяк // Податки та бух. облік. - 2017. - 1 черв. (№ 44). — С. 19-21. У контексті дослідження правових питань фактичних перевірок вивчено їхні процедурні питання, а саме: у які строки проводиться фактична перевірка; чи можуть прийти у вихідний чи вночі; якими правами володіє перевіряючий у межах РРОшної фактичної перевірки?
9. Баранов С. О. Суб’єкти забезпечення державного регулювання детінізації національної економіки та їх функції / С. О. Баранов // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 13. — С. 103-108. Визначено суб’єкти забезпечення державного регулювання детінізації національної економіки. Проаналізовано функції державних органів у системі забезпечення державного регулювання детінізації економіки України.
10. Бондаренко А. РРО: початок змін / Андрій Бондаренко, Юрій Ярмоловський, Володимир Ошкало // Вісник. Право знати все про податки і збори. - 2015. - № 48. — С. 36. Розглянуто зміни, внесені до Податкового кодексу та Закону про РРО.
11. Ведернікова С. В. Детінізація економіки як фактор економічної стабільності держави / С. В. Ведернікова // Економіка та держава. - 2015. - № 11. — С. 33-36. Докладно розглянуто, як детінізація української економіки пов’язана з комплексним реформуванням системи відносин, які здійснюються в економічній сфері між державою, підприємцями та найманими працівниками.
12. Власна справа: роздрібна торгівля // Вісник. Офіційно про податки. - 2018. - № 6. — С. 6-8. Розглянуто, у ході реалізації яких товарів потрібна ліцензія та коли обов’язкове застосування РРО (реєстраторів розрахункових операцій.)
13. Вороная Н. Використовуємо РРО / Наталія Вороная, Наталія Чернишова, Наталя Альошкіна // Податки та бух. облік. - 2017. - 23 берез.      (№ 24). — С. 44-57. Надаюно рекомендації щодо правильності проводження розрахунків через реєстратор розрахункових операцій (РРО). Визначено дії касира: до початку роботи та після закінчення робочого дня; у разі вибивання помилкового чеку; у разі відключення електроенергії; у разі, якщо РРО вийшов з лад,у та інші питання щодо застосуванням касових апаратів.
14. Вороная Н. Кому потрібен РРО / Наталія Вороная, Наталія Чернишова, Наталя Альошкіна // Податки та бух. облік. - 2017. - 23 берез.   (№ 24). — С. 3-18. Розкрито законодавчі норми застосування та використання реєстратора розрахункових операцій (РРО). Вивчено: зобов’язання щодо використання РРО; питання про його невикористання; використання у продажу технічно складних побутових товарів; у торгівлі продукцією власного виробництва; у продажу товарів (надання послуг) єдиноподатниками; випадки невикористання РРО, але з зобов’язанням використовувати розрахункові книжки; порядок використання або невикористання РРО інтернет-магазинами.
15. Вороная Н. Реєстрація і розреєстрація РРО / Наталія Вороная, Наталія Чернишова, Наталя Альошкіна // Податки та бух. облік. - 2017. - 23 берез. (№ 24). — С. 22-30. Надано рекомендації щодо правил та вимог реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) в органах ДФСУ: загальний порядок реєстрації, введення РРО в експлуатацію, відмови в реєстрації, перереєстрація РРО, добровільне скасування реєстрації, примусове скасування реєстрації.
16. Ганжа Б. О. Концептуалізація процесу детінізації неформального сектору економіки України / Б. О. Ганжа // Наук. вісн. Ужгород. ун-ту. Серія: Економіка : зб. наук. пр.  — Ужгород, 2017. — Вип. 1 (49), т. 1. – С. 45-51.  Бп15175-1/1(49)
17. Голенко О. Гарантійні повернення і заміни через призму РРО / Олександр Голенко // Податки та бух. облік. - 2017. - 5 жовт. (№ 80). — С. 21-23. Надано роз’яснення та рекомендації щодо обліку операцій з повернення товару (обмін на аналогічний або інший; повернення сплачених коштів за товар) через реєстратор розрахункових операцій (РРО).
18. Голенко О. ФОП на ЄП 2 і 3: чи є життя без РРО після мільйона? / Олександр Голенко // Податки та бух. облік. - 2017. - 1 черв.    (№ 44). — С. 28-29. Зазначено, що законодавство зобов’язує фізичних осіб підприємців у разі перевищення доходів 1 млн. грн. впроваджувати реєстратор розрахункових операцій. Надано пояснення та рекомендації щодо можливостей законного уникнення РРО (гранично допустимі перевищення прибутку).
19. Дворянінов А. В. Детінізація економіки України: податковий аспект / А. В. Дворянінов. // Фінансова стратегія економічного розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Ялта, 1-6 жовт. 2013 р.). — Полтава, 2013. — С. 56-58.  А735650
20. Дорош В. Ю. Податкова політика держави щодо протидії тіньовій економіці / В. Ю. Дорош, О. М. Русакова // Екон. форум. - 2018. -  № 1. — С. 265-269. Визначено основні причини стрімкого поширення тінізації економіки та проведено аналіз запроваджених заходів податкової політики, що здійснюються з метою протидії тіньовій економіці. Доведено, що модернізація податкової політики в контексті легалізації тіньових капіталів, повинна забезпечувати якомога менше цінових викривлень, дозволити ринку визначати напрями та обсяги накопичень, сприяти зростанню останніх і їх конвертації в інвестиції.
21. Дубчак Н. Застосування РРО: [відповіді на запитання, поставленні під час проведення ”гарячої” телефонної лінії] / Наталія Дубчак, Юрій Ярмоловський // Вісник. Право знати все про податки і збори. - 2017. - № 38. — С. 38-40. Надано відповіді на низку запитань стосовно порядку реєстрації, використання РРО,  у яких випадках можна не застосовувати РРО та ін..
22. Дубчак Н. РРО та готівкові розрахунки / Наталія Дубчак, Володимир Ошкало // Вісник. Право знати все про податки і збори. - 2016. - № 23. — С. 34-37. Надано відповіді на актуальні запитання щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
23. Дяченко О. Запобігання поширенню сучасних тенденцій розвитку тіньової економіки з позиції ефективного державного управління / Олексій Дяченко // Наук. зап. ін-ту законодавства Верхов. Ради України. - 2017. - № 5. — С. 114-120. Проаналізовано рівень тіньової економіки в Україні та країнах Європейського Союзу, тенденції її розвитку за останні десятиліття та основні чинники тінізації економіки на сучасному етапі розвитку країни.
24. Дяченко О. П. Зарубіжний досвід щодо державних механізмів детінізації економіки країн Європейського Союзу / О. П. Дяченко // Держава та регіони. Серія: Держ. упр. - 2017. - № 3. — С. 55-60. Висвітлено досвід розвинутих країн ЄС щодо тінізації економіки. Значну роль у боротьбі з тіньовою економікою в країнах Європи відводиться органам по боротьбі з корупцією.
25. Жук О. Застосування РРО при наданні послуг / Олександр Жук, Олександр Хівренко // Вісник. Право знати все про податки і збори. - 2015. - № 31. — С. 20-21. Зауважено, що правові засади застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом про РРО, дія якого поширюється на всіх суб’єктів господарювання, їхні господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі. Встановлення норм щодо незастосування РРО іншими законами, крім Податкового кодексу, не допускається.
26. Клименко С. Механізми детінізації економіки: теоретико-методологічні підходи / С. Клименко // Ефективність держ. упр. : зб. наук. пр. — Львів, 2013. — Вип. 37. - С. 242-247.  Бп16157-37
27. Ковальчук А.  Запобігання та протидія відмиванню тіньових фінансів: подолання викликів та загроз / А. Ковальчук // Публічне право. – 2015. – № 4 (20). – С. 122-129.. – Анот.: У статті з концептуальних позицій аналізуються ключові засади ефективної протидії відмиванню доходів, зокрема тіньових фінансів, одержаних злочинним шляхом..
28. Кому потрібен РРО? // Податки та бух. облік. - 2018. - 28 груд. (№ 103/104). — С. 44. Надано тлумачення щодо зобов’язань до використання реєстраторів розрахункових операцій.
29. Кому потрібен РРО? Відповідальність за РРО-порушення // Податки та бух. облік. - 2018. - 28 груд. (№ 103/104). — С. 45. У стислому огляді зазначено, що у випадку порушення законодавства у сфері реєстратора розрахункових операцій до суб’єкта можуть бути застосовані санкції, передбачені КпАП та ст. 17 Закону про РРО.
30. Кому потрібен РРО? Програмування РРО // Податки та бух. облік. - 2018. - 28 груд. (№ 103/104). — С. 44. У світлі законодавчих змін в оподаткуванні розглянуто вимоги до використання реєстратора розрахункових операцій, якими є застосування режиму попереднього програмування.
31. Кому потрібен РРО? Реєстрація РРО // Податки та бух. облік. - 2018. - 28 груд. (№ 103/104). — С. 44. Висвітлено вимоги до реєстрації в органі ДФСУ придбаного реєстратора розрахункових операцій.
32. Костюк Д. Готівки немає, але РРО застосовуйте / Дмитро Костюк // Податки та бух. облік. - 2017. - 1 черв. (№ 44). — С. 10-13. Досліджено питання законності вимог податкових органів до застосування реєстратора розрахункових операцій у випадках відсутності готівкової торгівлі. Надано фахові рекомендації.
33. Кубрін С. Застосування РРО: хто зобов’язаний, а хто – ні /  Станіслав Кубрін // Вісник. Право знати все про податки і збори. - 2017. - № 25. — С. 21-24. Зазначено, що кожному суб’єкту господарювання, який має намір здійснювати діяльність у сфері торгівлі та послуг, важливо знати, чи обов’язкове саме для нього використання РРО.
34. Кузнецова М. І. У пошуку шляхів детінізації економіки України / М. І. Кузнецова, О. О. Дубровіна // Наука, технології, інновації. - 2017. - № 1. — С. 46-54. Розкрито сутність поняття ”тіньова економіка”, розглянуто історичний аспект дослідження тіньової економіки, викладено результати типологізації існуючих у міжнародній і вітчизняній практиці підходів і методів до оцінювання рівня тіньової економіки.
35. Кузьмінський О. О. Комерційне (фірмове) найменування як засіб індивідуалізації учасників цивільного обігу, товарів та послуг / О. О. Кузьмінський // Наук. вісн. Ужгород. нац. ун-ту. Серія: Право. — Ужгород, 2014. — Вип. 29, т. 1. – С. 152-155. Бп16060-29/1
36. Леонова О. О. Неофіційна економіка України: аналіз стану та напрями детінізації / О. О. Леонова // Вісн. Нац. техн. ун-ту ”ХПІ” : зб. наук. пр.  — Харків, 2015. — № 25 (1134). – С. 17-25.  Бп15562-25(1134)
37. Лихолат Є О. Складові економічної безпеки туристичних підприємств в інфраструктурі детінізації економіки / Є. О. Лихолат // Вісн. Львів. ін.-ту економіки і туризму. Серія: Екон. науки / Львів. ін-т економіки і туризму. — Львів, 2016. — № 11. – С. 35-41.  Бп16771-11
38. Малолєткова О. Крок назад чи вмотивована пауза : запровадження принципово нових реєстраторів розрахункових операцій затягується. Чому? / Оксана Малолєткова // Уряд. кур’єр. - 2017. - 17 трав. (№ 89). — С. 1, 4. Ситуація навколо розгляду у Верховній Раді законопроекту № 4117, який пропонує доповнити наявний перелік типів реєстраторів розрахункових операцій (РРО) розподіленою комп’ютерно-касовою системою (РККС), що складаєтьсся з термінала та серверів, об’єднаних мережею загального користування (інтернет).
39. Мельниченко О. А. Скорочення масштабів протиправної зайнятості як складова державної політики детінізації національної економіки / О. А. Мельниченко // Теорія та практика держ. упр. : зб. наук. пр. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харків. регіон. ін-т держ. упр. — Харків, 2016. — Вип. 1 (52). –С. 160-165.  Бп16232-1(52)
40. Мичковская Н. ”Бой с тенью”: попытка номер три : ”Комсомолка” вместе с экспертами выяснила, почему на этот раз премьерский ход вряд ли увенчается успехом / Наталья Мичковская // Комсомол. правда в Украине (Киев. вып.). - 2015. - 27 июня (№ 136). — С. 3. Участь Прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка у нараді Американської торгової палати та Європейської бізнес-асоціації, на якій було заявлено про третій етап експерименту щодо внесення змін до законодавства, які мали б стимулювати процеси детінізації економіки.
41. Новак Е. Податкові маркери / Елла Новак // Демократ. Україна. - 2015. - 30 жовт. (№ 44). — С. 7. Проаналізовано недоліки податкової системи в Україні та пропозиції щодо її удосконалення.
42. Олійничук О. Світовий досвід акцизного оподаткування та його імплементація в Україні в контексті детінізації економіки / Олександра Олійничук, Яна Швець // Актуал. проблеми правознавства : зб. наук. пр. / Терноп. нац. екон. ун-т. — Тернопіль, 2017. — Вип. 3 (11). - С. 197-200. - Бп15483-3(11)
43. Перит І. Податкове навантаження як основа детінізації власного бізнесу домогосподарств / Ірина Перит // Вісн. Терноп. нац. економ. ун-ту. - 2015. - № 3. — С. 62-70. Розглянуто основні аспекти та наслідки податкового навантаження на дохід приватних підприємців в умовах сучасної економіки. Проаналізовано вплив податків та зборів на діяльність приватного підприємця.
44. Пірникоза П. П. Адаптація зарубіжного досвіду використання заходів фіскального характеру з метою детінізації економіки у вітчизняних економічних реаліях / П. П. Пірникоза // Агросвіт. - 2018. - № 10. — С. 39-48. Проаналізовано напрям податкової політики в таких країнах, як Польща, Грузія та Словаччина та її вплив на розміри тіньового сектору. Розглянуто потенційні економічні ефекти від запровадження податкової амністії. Доведено необхідність розробки в Україні стратегічного документу щодо боротьби з тіньовою економікою, як це здійснюється у деяких із досліджуваних країн.
45. Пірникоза П. Роль фіскального інституційного середовища у детінізації економіки / Павло Пірникоза // Світ фінансів. - 2018. - Вип. 1. — С. 22-34. Розглянуто вплив фіскального інституційного середовища на обсяги тіньової економіки та шляхи його удосконалення з метою формування процесу детінізації економіки.
46. Плотник Н. Новий порядок реєстрації РРО / Наталія Плотник, Ірина Панасенко // Вісник. Право знати все про податки і збори. - 2016. - № 30. — С. 26-27. Розглянуто порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари.
47. Предборський В. А. Дуалістичні моделі реформування, детінізації національної економіки / В. А. Предборський // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. — 2013. — № 3 (142). - С. 3-7. - Бп14062-3(142)
48. Прокопенко Н С. Податкові механізми детінізації економіки України / Н. С. Прокопенко., А. В. Дворянінов, П. О. Фененко. — Київ : Атопол, 2014. — 208, [13] с. : іл., табл. — Бібліогр.: с. 190-207. - А753271
49. Рейкін В. С. Концептуальні засади детінізації економіки України / Віталій Самсонович Рейкін // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 9/2. — С. 4-7. Сформульовано домінуючу концептуальну ідею та перелік пріоритетних економіко-регулятивних заходів детінізації економіки України. Подано матрицю оцінки впливів взаємодії тіньової та офіційної економіки у кризовий період.
50. Рейкін В. С. Прогнозування детінізації економіки України: моделювання методом Сугено / Віталій Самойлович Рейкін, Оксана Василівна Макар // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 11/3. — С. 39-44. Доведено можливість зниження масштабів тіньової економіки України за умови комплексного впливу на ключові системні детермінанти тонізації.
51. Рейкін В. С. Спрощена система оподаткування як компроміс детінізації економіки / Віталій Самсонович Рейкін // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 8, ч. 2. — С. 11-13. Розглянуто можливості функціонування та реформування спрощеної системи оподаткування України як фіскального копромісу часткової детінізації економіки.
52. Рейкін В. С. Детінізація національної економіки: теорія, методологія та практика / Рейкін Віталій Самсонович ; Центр. спілка спожив. товариств України, Львів. торг.-екон. ун-т. — Львів : Галиц. вид. спілка, 2017. — 390 с. : іл., табл. — Бібліогр.: с. 331-368. - А782057
53. Рибчак О. С. Фінансові аспекти процесу детінізації економіки України / О. С. Рибчак // Зб. наук. пр. Уман. нац. ун-ту садівництва. — Умань, 2012. — Вип. 81, ч. 2. – С. 286-291.  Бп2533-81/2
54. Серебрянський Д. ЄСВ і детінізація: фальстарт чи початок структурних змін? / Дмитро Серебрянський, Артем Вдовиченко // Дзеркало тижня. - 2016. - 4-10 черв. (№ 20). — С. 7.  Зазначено, що ліберально-олігархічний дискурс щодо реформування системи оподаткування в Україні, який активно розвивався торік, закінчився низкою радикальних змін для бізнесу та громадян. Найгучнішою зміною було зниження ставки ЄСВ з мінімального розміру 36,76 % (максимальний — 49,7 % залежно від класу професійного ризику виробництва, а при нарахуванні винагороди за цивільно-правовими договорами — 34,7 %) до стандартного 22 %.
55. Следзь С. Черепашачими темпами : за рік жодне з великих напрацювань Мінфіну, уряду або парламенту, яке б сприяло детінізації економіки та створювало передумови для її зростання, так і не відбулося / Сергій Следзь // Дзеркало тижня. - 2017. - 28 жовт. - 3 листоп. (№ 40). — С. 1, 10. Висвітлено проблеми законодавчого забезпечення детінізації економіки.
56. Сльозко О. О. Позитивний досвід податкових амністій розвинутих країн для України / О. О. Сльозко, А. Б. Глазова // Інтелект XXI. - 2015. - № 5. — С. 27-35. Досліджено особливості імплементації податкової амністії у розвинутих країнах та проаналізовано можливості її запровадження в Україні з урахуванням національних особливостей.
57. Сміян Н.  Щоб знизити рівень тіньової економіки / Н. Сміян // Голос України. – 2016. – № 77. - 27 квіт. – С. 3. – Готується законопроект. – Анот.: Як зробити так, щоб податки, які сплачують громадяни та підприємства, потрапляли не в чужу, а в державну скарбницю? Хоч би які шляхи виходу пропонувалися, передусім необхідно передбачити схему, за якої фінансові злочинці гарантовано нестимуть правомірне покарання за порушення букви закону. Група народних депутатів, які зійшлися на цій думці, зареєструвала проект закону про фінансову поліцію
58. Стратегічні пріоритети детінізації економіки України у системі економічної безпеки: макро та мікро вимір / [О. В. Черевко та ін.] ; за ред. О. В. Черевка; М-во освіти і науки України, Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси : Чабаненко Ю. А., 2014. — 441 с. : іл., табл. — Бібліогр. наприкінці підрозд. - А749058
59. Федчишин Ю. Війна за касу / Юрій Федчишин // Дзеркало тижня. - 2015. - 4-10 лип. (№ 24). — С. 8. Ухвалення Верховною Радою України у цілому законопроекту № 1088, який регулює діяльність платників єдиного податку та застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО).
60. Харламов П. Красою беруть / Павло Харламов // Гроші. - 2016. - № 12. — С. 30-32. Розглянуто касові апарати реєстраторів розрахункових операцій для більшості підприємців.
61. Харламов П. Тільки через касу / Павло Харламов // Гроші. - 2018. - № 6. — С. 17-20. Розглянуто використання касових апаратів (реєстраторів розрахункових операцій).
62. Хмелевський І. Інтернет-магазин отримує оплату через банківські ПТКС: чи треба надавати чек РРО покупцям? / Ігор Хмелевський // Податки та бух. облік. - 2017. - 20 листоп. (№ 93). — С. 11. У контексті дослідження проблеми застосування регістратора розрахункових операцій при здійсненні дистанційної торгівлі, автор підсумовує: якщо оплата за товар здійснюється покупцем через програмно-технічний комплекс самообслуговування, який належить банку та знаходиться у приміщенні банку, фіскальний чек РРО продавцю такого товару видавати не обов’язково.
63. Шаповалова Т. Реєстратори розрахункових операцій: Реалізація технічно складних побутових товарів / Тетяна Шаповалова // Вісник. Право знати все про податки і збори. - 2017. - № 48. — С. 47. Зазначено, що фізична особа-підприємець – платник єдиного податку здійснює реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, лише в одній із господарських одиниць, а на інших – супутні товари (послуги). Розглянуто, чи потрібно такій особі застосовувати РРО на всіх господарських одиницях.
64. Шаповалова Т. Реєстратори розрахункових операцій : розрахунки через мережу Інтернет / Тетяна Шаповалова // Вісник. Право знати все про податки і збори. - 2017. - № 48. — С. 46. Зазначено, що суб’єкт господарювання отримує iнформацiйно-консультацiйні послуги за допомогою комп’ютерних та iнших програм через мережу Інтернет і розраховується за них у безготiвковiй формі. Розглянуто, чи потрібно застосовувати РРО при здійсненні таких розрахунків, якщо не визначено місце їх проведення.
65. Шашенков Я. Цілодобова робота РРО: оприбуткування готівки / Ярослав Шашенков, Віра Семикопенко // Вісник. Право знати все про податки і збори. - 2017. - № 13. — С. 34-35. Розглянуто практику судового вирішення справ щодо правомірності прийняття спірних повідомлень-рішень про накладання штрафних санкцій за порушення вимог Закону про РРО.
66. Шашенков Я. Якщо порядок оприбуткування готівки порушено / Ярослав Шашенков, Віра Семикопенко // Вісник. Офіційно про податки. - 2018. - № 7. — С. 26-29. Вищим адміністративним судом України при розгляді справи щодо правомірності прийняття спірних податкових повідомлень-рішень про накладення на позивача фінансових санкцій (штрафів) за незабезпечення відповідності сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків та за несвоєчасне оприбуткування готівки в касі було взято до уваги, що невідображення готівки в книзі обліку розрахункових операцій після їх проведення із застосуванням РРО є порушенням порядку оприбуткування готівки.
67. Юзвенко В В. Правова охорона засобів індивідуалізації учасників цивільного обігу, товарів і послуг / В. В. Юзвенко // Актуальні проблеми захисту права власності : м. Одеса, 17 черв. 2016 р. / Нац. ун-т ”Одес. юрид. акад.”, Каф. цив. права  — Одеса, 2016. — С. 99-102. - А783476


2018 © Апарат Верховної Ради України
Інформаційне управління
Відділ інформаційних ресурсів та відкритих заходів

2018 © Hаціональна бібліотека України  імені Ярослава Мудрого