Політична реклама


станом на 10 березня 2005 року
1. Біденко А. Політична реклама поза зоною свідомості: Деміфологізація психотехніки нейролінгвістичного програмування: [Мета цієї роботи - вивчивши феномен нейролінгвістичного програмування, деміфологізувати його, довести, що це є лише одна з технік, які можуть застосуватися у політичній рекламі] // Людина і політика. - 2004. - № 4. - С.55 - 64.
2. Ганжуров Ю. Політична реклама чи політична пропаганда ?: [Щодо процедур проведення передвиборної агітації. Передвиборна кампанія - 2004] // Віче. - 2004. - № 9. - С.16 - 18.
3. Гаража В. М. Реклама в Интернет на Украине: возможности, преимущества и перспективы // Пути ускорения финансово-экономического развития региона: Материалы науч.-практ. конф.,
23 нояб. 2001 г., Симферополь. - Симферополь, 2002. - С.88-90.
4. Гашпаровичова Л. Політична реклама в Україні під час виборчої кампанії - 98 // Українська журналістика - 98: [Збірник]. - К., 1998. - С.57-59.
5. Городенко Л. М. Політична реклама в контексті етичного підходу // Вісник /Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Сер. Журналістика. - К., 2001. - Вип.9. - С.19-20.
6. Дмитричева О. Політична реклама - двигун цензури? // Дзеркало тижня. - 2003. - №19, (444), 24 трав. - С.3.
7. Eгоpова-Гантман E. В. Политическая pеклама /E. В. Eгоpова-Гантман, К. В. Плешаков; [Hауч. pед. А. А. Биpюков]. - [2-е изд.]. - М.: Hикколо-М, 2002. - 236, [1] с.: [24] л. цв. ил., табл.
8. Лисовский С. Ф. Политическая pеклама. - М.: ИВЦ "Маpкетинг", 2000. - 253, [2] с., табл.
9. Ляпина Т. В. Политическая pеклама. - К.: Альтеpпpес: ВИРА-Р, 2000. - 143, [3] с.: табл.
10. Ляпина Т. В. Политические коммуникации: PR и pеклама. - 2-е изд., пеpеpаб. и доп. - К.: Ассоц. "Укppеклама", 2001. - 220 с.: табл.
11. Маслова Н. О. Реклама в діяльності комерційного банку: проблеми та шляхи вирішення // Вісник / Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Сер.: Економіка. - К., 2000. - Вип.46. - С.26.
12. Назаров М.М. Знаковая структура телевизионной политической рекламы /М.М.Назаров, М.А.Папантипу. // ПОЛИС. - 2001. - № 2. - С.147 - 155.
13. Нехай Е. На подиуме - PR-технологии: [Политическая реклама] // Деловая Украина. - 2001. - 25 апр. - С.2.
14. Римар Н. Використання засобів політичної реклами та Pablic Relations у боротьбі за політичну владу // Людина і політика. - 2002. - № 4. - С.58 - 63.
15. Соловьев А.И. Национальные объекты в политической рекламе // Вестн. Моск. ун-та.Сер. 12. Полит.Науки. - 2001. - № 1. - С.5 - 16.
16. Тиран І. Відповідальність за зміст політичної реклами чи антиреклами будуть нести її замовники: Проект закону "Про політичну рекламу в Україні" // Хрещатик. - 2003. - 22 трав. - С.4.
17. Фоменко О. С. Політична реклама в телевізійних дебатах: лінгвістичні аспекти // Мовні і концептуальні картини світу: Зб. наук. пр. - К., 2000. - С.362-371.
18. Черненко Н. Не передати куті меду: [Стан політичної реклами в Україні] // Україна і світ сьогодні. - 2001. - 29 31 груд. - С.2.
19. Черненко С. Головний слоган - легальність: (Щодо Закону України про політичну рекламу і агітацію) // День. - 2001. - 12 черв. - С.4.
 

Головна сторінкаІнформація та історична довідкаКаталогиБібліографічні покажчикиНові надходженняЕлектронні текстиНаші партнериБібліотечні ресурси в Internet
 2005 © Апарат Верховної Ради України
Інформаційне управління
Відділ інформаційно-бібліотечного забезпечення

2005 © Hаціональна паpламентська бібліотека Укpаїни