Політична реклама та політична агітація 

станом на 12 червня 2001 року
Видання нормативного характеру (Україна)
Видання нормативного характеру (Російська Федерація)
Книги, брошури, статті
Видання нормативного характеру (Україна)
1. Україна. Закон. Про внесення змін і доповнень до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України "Про рекламу": Прийнятий 14 лют. 1997 р. № 70/97-ВР // Голос України. - 1997. - 13 берез. - С. 7.
2. Україна. Закон. Про рекламу: Прийнятий 3 лип. 1996 р. № 270/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. - 1996. - № 32. - С. 65-70.
3. Україна. Верховна Рада. Про порядок введення в дію Закону України "Про рекламу": Постанова… 3 лип. 1996 р. № 271/96 // Уряд. кур’єр. - 1996. - 25 лип. - С. 6.
4. Україна. Кабінет Міністрів. Про затвердження спеціальної рекламної інформації органів виконавчої влади: Постанова… 30 черв. 1998 р. № 990 // Уряд. кур’єр. - 1998. - 9 лип. - ("Орієнтир". - № 28. - С. 11).
5. Припинити друк і - до суду: (Нар. депутати та Кабінет Міністрів внесли п’ять законодавчих проектів до Комітету з питань свободи слова та інформації з метою вдосконалення рекламного законодавства) // Голос України. - 1999. - 13 листоп. - С. 2.
Видання нормативного характеру (Російська Федерація)
6. Российская Федерация. Федеральный закон. О рекламе: Принят 18 июля 1995 г. № 108-Ф3 // Собр. законодательства Рос. Федерации. - 1995. - № 30. - Ст. 2864.
Книги, брошури, статті
7. Агуреев А. Использование негативной рекламы в предвыборной борьбе в США   // Компас. - № 51. - С. 79-84.
8. Бабич-Декань О. Проблема використання політичного Паблік Рілейшнз у системі технологічного забезпечення сучасної соціальної політики // Вісн. УАДУ. - 1999. - № 2.
- С. 224-230.
9. Базів Д. "Технологічний" інтернаціоналізм: [Російські вибори. Український погляд] // День. - 1999. - 21 груд. - С. 3.
10. Балакірєва О. та ін. Засоби масової інформації та вибори: сприйняття електоратом результатів соціологічних опитувань та політичної реклами /Балакірєва О., Валевський О., Яременко О. // Політичний портрет України: Бюлетень. - К., 1998. - № 21. - С. 56-67.
11. Бебик В. Політичний маркетинг // Політологічні читання: Укр.-канад. щокв. - К., 1995. -
№ 2. - С. 198-214.
12. Борисенко И. О роли опросов и негативной рекламы в президентской кампании: (США) // Компас. - 1996. - № 12. - С. 55-64.
13. Бурбан Ю. Проблеми законодавчого регулювання політичної реклами // Економіка. Фінанси. Право. - 1998. - № 7. - С. 29-30.
14. Власенко О. Пропонуємо виборчі технології: (Лабораторія сучасних виборчих технологій при Фонді сприяння місц. самоврядування в Україні) // Уряд. кур’єр. - 1997. - 11 груд. - С. 6.
15. Войтенко В. П. Виборчі технології у дзеркалі математики /Ін-т відкритої політики. - К., 1999. - 13 с.
16. Гавра Д. П., Соколов Н. В. Исследование политических ориентаций // СОЦИС. - 1999. -
№ 1. - С. 66-77.
17. Геслі В. Чинники впливу на голосування українських виборців // Політична думка. - 2000. - № 3. - С. 20-44.
18. Горицкая Н. Рекламные проблемы // Предпринимательство, хозяйство и право. - 1999. -
№ 9. - С. 42-44.
19. Грошев И. В. Рекламные технологии гендера // Общественные науки и современность. - 2000. - № 4. - С. 172-187.
20. Дем’яненко М. Вибори і новітні інформаційні технології (Інформатизація виборчих процесів) // Голос України. - 2001. - 28 лют. - С. 6.
21. Динес В., Николаев А. Административные технологии в региональных избирательных кампаниях: [Региональные выборы в России в 2000 г.] // Власть. - 2000. - № 9. - С. 24-28.
22. Зубков А. Вибори грядуть - реклама розквітає…// Молодь України. - 2001. - 8 черв. - С. 1.
23. Карпухин О.И. "Паблик рилейшнз" как информационный менеджмент // Соц.-полит. журн. - 1998. - № 4. - С. 139-150.
24. Климанська Л. Д. Види політичної активності // Наукові студії з політичної психології: Зб. ст. - К., 1998. - Вип. 3. - С. 28-39.
25. Колесников А. Н. О роли социальных технологий в предвыборной борьбе  // Социол. исслед. - 1995. - № 10. - С. 27-30.
26. Коломиец В. П. Реклама в социологическом видении // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 18. Социология и политология. - 2001. - № 1. - С. 165-170.
27. Костенко Н. Мас-медіа у виборах: ціннісні орієнтації політичної сфери: [Медіа-культура у політ. сфері] // Політична думка. - 1999. - № 4. - С. 100-120.
28. Круглікова Н. Сутність функціональних та організаційних аспектів  культури управління виборчої кампанії // Вісн. Укр. Акад. держ. управління. - 2000. - № 2. - С. 222-232.
29. Малеина М. Н. Правовые аспекты политической рекламы // Государство и право. - 1994. - № 10. - С. 151-159.
30. Медведєв О. "Ворошиловський" плювок: ("Брудні технології" у вибор. кампанії) // Політика і культура. - 1999. - № 7. - С. 11-14.
31. Морозова Е. Технология избирательной кампании: (Мировая практика) // Власть. - 1995. - № 10. - С. 26-30.
32. Паниотто В., Харченко Н. Социологические исследования как способ контроля за результатами выборов и референдумов // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 155-170.
33. Почепцов Г. Олвейси проти кандидатів: (Політична реклама) // Політика і культура. - 1999. - № 29. - С. 9-10.
34. Почепцов Г. Політична реклама України: стратегії виграшу чи програшу // Київський ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Вісник. Сер. Журналістика. - К., 1997. - Вип. 5. - С. 34-36.
35. Почепцов Г. Це солодке слово "електорат": [Роль політ. реклами партій під час проведення вибор. кампаній] // День. - 2000. - 21 груд. - С. 4.
36. Пушня С. Свобода правильного выбора: (Технология предвыборной кампании) // Персонал. - 1998. - № 3. - С. 17-19.
37. Рибак А., Круглікова Н. Проектний менеджмент у виборчій кампанії // Вісн. Укр. академії держ. управління. - 2000. - № 3. - С. 255-264.
38. Родик К. Мемуаристика на фоне красной икры и гамбургера: Технология выборов: книжный политический имиджмент // Діло. - 1998. - № 8. - С. 6.
39. Рокар М. Як залучити виборців: [Осн. принципи і засоби] // Альтернатива. - 1997. - 8-14 груд. - С. 10.
40. Саніахметова Н. О., Черемнова А. І. Поняття реклами та її законодавче визначення // Вісн. Одес. ін-ту внутрішніх справ. - 1999. - № 1. - С. 68-74.
41. Слюсаревский Н. Н. и др. Слово, рисунок, цвет: Психол. анализ нагляд. средств полит. агитации /Слюсаревский Н. Н., Карамушка Л. Н., Федоришин А. Б. - К.: АТ "Реклама", 1995. - 177 с.
42. Соколов В. Н. К проблеме восприятия политической рекламы // Психолого-педагогічна наука і суспільна ідеологія: Матеріали методол. семінару АПН України, 12 листоп. 1998 р. - К., 1998. - С. 578-579.
43. Стріха М. Ми зупиняємо партійну агітацію: [Пробл. об-ня політ. сил різного спрямування в сучасних умовах] // Укр. слово. - 2001. - 1-7 лют. - С. 4.
44. Танчер В. Социология и политика // Социология: теория, методы, маркетинг. - 1999. - № 3. - С. 10-11.
45. Ткаченко Н. Б. Інтерактивна реклама у системі маркетингу: [Особливості реклами  в Інтернеті]  // Маркетинг в Україні. - 2001. - № 1 (7). - С. 43 - 45.
46. Тучков С. М. Особенности применения технологий паблик рилейшнз в региональной избирательной кампании // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 12. Полит. науки. - 2000. - № 4. - С. 83-95.
47. Черемнова А. Специальные законодательные требования к отдельным видам рекламы // Предпринимательство, хозяйство и право. - 1999. - № 9. - С. 45-48.
48. Черненко С. Головний слоган - легальність: [Закон про політичну рекламу та агітацію, прийнятий Верховною Радою України у першому читанні, може мати істотний вплив на хід і результати прийдешніх виборів]  // День. - 2001. - 12 черв. - С. 4.
49. Шевченко М. Двобій на туманному Альбіоні: (Досвід проведення вибор. кампаній у Великобританії) // Альтернатива. - 1997. - 16-23 черв. (№ 23). - С. 4.
50. Шкурат І. Виборчі технології як механізм досягнення політичного результату // Вісн. Укр. Акад. держ. управління при Президентові України. - 1999. - № 3. - С. 189-198.
51. Шкурат І. Виборчі технології як фактор активізації адміністративної реформи // Вісн. Укр. Акад. держ. управління при Президентові України. - 1998. - № 1. - С. 118-125.

Головна сторінкаІнформація та історична довідкаКаталогиБібліографічні покажчикиНові надходженняЕлектронні текстиНаші партнериБібліотечні ресурси в Internet
 2001 © Апарат Верховної Ради України
Інформаційне управління
Відділ інформаційно-бібліотечного забезпечення

2001 © Hаціональна паpламентська бібліотека Укpаїни