![]() |
|
Видання нормативного характеру (Україна)станом на 12 червня 2001 рокуВидання нормативного характеру (Україна)
Видання нормативного характеру (Російська Федерація)
Книги, брошури, статті
1. Україна. Закон. Про внесення змін і доповнень до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України "Про рекламу": Прийнятий 14 лют. 1997 р. № 70/97-ВР // Голос України. - 1997. - 13 берез. - С. 7.Видання нормативного характеру (Російська Федерація)
2. Україна. Закон. Про рекламу: Прийнятий 3 лип. 1996 р. № 270/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. - 1996. - № 32. - С. 65-70.
3. Україна. Верховна Рада. Про порядок введення в дію Закону України "Про рекламу": Постанова… 3 лип. 1996 р. № 271/96 // Уряд. кур’єр. - 1996. - 25 лип. - С. 6.
4. Україна. Кабінет Міністрів. Про затвердження спеціальної рекламної інформації органів виконавчої влади: Постанова… 30 черв. 1998 р. № 990 // Уряд. кур’єр. - 1998. - 9 лип. - ("Орієнтир". - № 28. - С. 11).
5. Припинити друк і - до суду: (Нар. депутати та Кабінет Міністрів внесли п’ять законодавчих проектів до Комітету з питань свободи слова та інформації з метою вдосконалення рекламного законодавства) // Голос України. - 1999. - 13 листоп. - С. 2.
6. Российская Федерация. Федеральный закон. О рекламе: Принят 18 июля 1995 г. № 108-Ф3 // Собр. законодательства Рос. Федерации. - 1995. - № 30. - Ст. 2864.Книги, брошури, статті
7. Агуреев А. Использование негативной рекламы в предвыборной борьбе в США // Компас. - № 51. - С. 79-84.
8. Бабич-Декань О. Проблема використання політичного Паблік Рілейшнз у системі технологічного забезпечення сучасної соціальної політики // Вісн. УАДУ. - 1999. - № 2.
- С. 224-230.
9. Базів Д. "Технологічний" інтернаціоналізм: [Російські вибори. Український погляд] // День. - 1999. - 21 груд. - С. 3.
10. Балакірєва О. та ін. Засоби масової інформації та вибори: сприйняття електоратом результатів соціологічних опитувань та політичної реклами /Балакірєва О., Валевський О., Яременко О. // Політичний портрет України: Бюлетень. - К., 1998. - № 21. - С. 56-67.
11. Бебик В. Політичний маркетинг // Політологічні читання: Укр.-канад. щокв. - К., 1995. -
№ 2. - С. 198-214.
12. Борисенко И. О роли опросов и негативной рекламы в президентской кампании: (США) // Компас. - 1996. - № 12. - С. 55-64.
13. Бурбан Ю. Проблеми законодавчого регулювання політичної реклами // Економіка. Фінанси. Право. - 1998. - № 7. - С. 29-30.
14. Власенко О. Пропонуємо виборчі технології: (Лабораторія сучасних виборчих технологій при Фонді сприяння місц. самоврядування в Україні) // Уряд. кур’єр. - 1997. - 11 груд. - С. 6.
15. Войтенко В. П. Виборчі технології у дзеркалі математики /Ін-т відкритої політики. - К., 1999. - 13 с.
16. Гавра Д. П., Соколов Н. В. Исследование политических ориентаций // СОЦИС. - 1999. -
№ 1. - С. 66-77.
17. Геслі В. Чинники впливу на голосування українських виборців // Політична думка. - 2000. - № 3. - С. 20-44.
18. Горицкая Н. Рекламные проблемы // Предпринимательство, хозяйство и право. - 1999. -
№ 9. - С. 42-44.
19. Грошев И. В. Рекламные технологии гендера // Общественные науки и современность. - 2000. - № 4. - С. 172-187.
20. Дем’яненко М. Вибори і новітні інформаційні технології (Інформатизація виборчих процесів) // Голос України. - 2001. - 28 лют. - С. 6.
21. Динес В., Николаев А. Административные технологии в региональных избирательных кампаниях: [Региональные выборы в России в 2000 г.] // Власть. - 2000. - № 9. - С. 24-28.
22. Зубков А. Вибори грядуть - реклама розквітає…// Молодь України. - 2001. - 8 черв. - С. 1.
23. Карпухин О.И. "Паблик рилейшнз" как информационный менеджмент // Соц.-полит. журн. - 1998. - № 4. - С. 139-150.
24. Климанська Л. Д. Види політичної активності // Наукові студії з політичної психології: Зб. ст. - К., 1998. - Вип. 3. - С. 28-39.
25. Колесников А. Н. О роли социальных технологий в предвыборной борьбе // Социол. исслед. - 1995. - № 10. - С. 27-30.
26. Коломиец В. П. Реклама в социологическом видении // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 18. Социология и политология. - 2001. - № 1. - С. 165-170.
27. Костенко Н. Мас-медіа у виборах: ціннісні орієнтації політичної сфери: [Медіа-культура у політ. сфері] // Політична думка. - 1999. - № 4. - С. 100-120.
28. Круглікова Н. Сутність функціональних та організаційних аспектів культури управління виборчої кампанії // Вісн. Укр. Акад. держ. управління. - 2000. - № 2. - С. 222-232.
29. Малеина М. Н. Правовые аспекты политической рекламы // Государство и право. - 1994. - № 10. - С. 151-159.
30. Медведєв О. "Ворошиловський" плювок: ("Брудні технології" у вибор. кампанії) // Політика і культура. - 1999. - № 7. - С. 11-14.
31. Морозова Е. Технология избирательной кампании: (Мировая практика) // Власть. - 1995. - № 10. - С. 26-30.
32. Паниотто В., Харченко Н. Социологические исследования как способ контроля за результатами выборов и референдумов // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 155-170.
33. Почепцов Г. Олвейси проти кандидатів: (Політична реклама) // Політика і культура. - 1999. - № 29. - С. 9-10.
34. Почепцов Г. Політична реклама України: стратегії виграшу чи програшу // Київський ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Вісник. Сер. Журналістика. - К., 1997. - Вип. 5. - С. 34-36.
35. Почепцов Г. Це солодке слово "електорат": [Роль політ. реклами партій під час проведення вибор. кампаній] // День. - 2000. - 21 груд. - С. 4.
36. Пушня С. Свобода правильного выбора: (Технология предвыборной кампании) // Персонал. - 1998. - № 3. - С. 17-19.
37. Рибак А., Круглікова Н. Проектний менеджмент у виборчій кампанії // Вісн. Укр. академії держ. управління. - 2000. - № 3. - С. 255-264.
38. Родик К. Мемуаристика на фоне красной икры и гамбургера: Технология выборов: книжный политический имиджмент // Діло. - 1998. - № 8. - С. 6.
39. Рокар М. Як залучити виборців: [Осн. принципи і засоби] // Альтернатива. - 1997. - 8-14 груд. - С. 10.
40. Саніахметова Н. О., Черемнова А. І. Поняття реклами та її законодавче визначення // Вісн. Одес. ін-ту внутрішніх справ. - 1999. - № 1. - С. 68-74.
41. Слюсаревский Н. Н. и др. Слово, рисунок, цвет: Психол. анализ нагляд. средств полит. агитации /Слюсаревский Н. Н., Карамушка Л. Н., Федоришин А. Б. - К.: АТ "Реклама", 1995. - 177 с.
42. Соколов В. Н. К проблеме восприятия политической рекламы // Психолого-педагогічна наука і суспільна ідеологія: Матеріали методол. семінару АПН України, 12 листоп. 1998 р. - К., 1998. - С. 578-579.
43. Стріха М. Ми зупиняємо партійну агітацію: [Пробл. об-ня політ. сил різного спрямування в сучасних умовах] // Укр. слово. - 2001. - 1-7 лют. - С. 4.
44. Танчер В. Социология и политика // Социология: теория, методы, маркетинг. - 1999. - № 3. - С. 10-11.
45. Ткаченко Н. Б. Інтерактивна реклама у системі маркетингу: [Особливості реклами в Інтернеті] // Маркетинг в Україні. - 2001. - № 1 (7). - С. 43 - 45.
46. Тучков С. М. Особенности применения технологий паблик рилейшнз в региональной избирательной кампании // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 12. Полит. науки. - 2000. - № 4. - С. 83-95.
47. Черемнова А. Специальные законодательные требования к отдельным видам рекламы // Предпринимательство, хозяйство и право. - 1999. - № 9. - С. 45-48.
48. Черненко С. Головний слоган - легальність: [Закон про політичну рекламу та агітацію, прийнятий Верховною Радою України у першому читанні, може мати істотний вплив на хід і результати прийдешніх виборів] // День. - 2001. - 12 черв. - С. 4.
49. Шевченко М. Двобій на туманному Альбіоні: (Досвід проведення вибор. кампаній у Великобританії) // Альтернатива. - 1997. - 16-23 черв. (№ 23). - С. 4.
50. Шкурат І. Виборчі технології як механізм досягнення політичного результату // Вісн. Укр. Акад. держ. управління при Президентові України. - 1999. - № 3. - С. 189-198.
51. Шкурат І. Виборчі технології як фактор активізації адміністративної реформи // Вісн. Укр. Акад. держ. управління при Президентові України. - 1998. - № 1. - С. 118-125.
2001 © Hаціональна паpламентська бібліотека Укpаїни