Франчайзинг  


станом на 15 квітня 2002 року
Видання нормативного характеру (Україна)
1. Україна. Закон. Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні: Прийнятий 21 груд. 2000 р. № 2157-ІІІ // Уряд. кур’єр. – 2001. – 25 січ. – С. 2.
2. Україна. Закон. Про державну підтримку малого підприємництва: Прийнятий 19 жовт. 2000 р.
№ 2063–ІІІ // Уряд. кур’єр. – 2000. – 22 листоп. – (“Орієнтир”. – № 39. – С. 1-3).
3. Національна програма сприяння розвитку малого підприємництва в Україні: Затв. Законом України від 21 грудня 2000 р. № 2157–ІІІ // Уряд. кур’єр. – 2001. – 14 берез. – С. 8.
Видання нормативного характеру (Російська Федерація)
4. Российская Федерация. Федеральный закон. О государственной поддержке малого предпринимательства в Российской Федерации: Принят 14 июня 1995 г. № 88–Ф3 // Собр. законодательства Рос. Федерации. – 1995. – № 25. – Ст. 2343.
Книги, брошури, статті
5. Андрощук Г., Денисюк В. Типовые условия франчайзингового договора // Предпринимательство, хоз–во и право. – 1997. –  № 4. – С. 40-46.
6. Андрощук Г., Денисюк В. Франчайзинг: исключительное право и право интеллектуальной собственности в договоре // Бизнес Информ. – 1997. –  № 14. – С. 21-25.
7. Андрощук Г., Денисюк В. Франчайзинг: определения, преимущества, перспективы // Бизнес Информ. – 1997. –  № 9. – С. 10-15.
8. Андрощук Г., Денисюк В. Франчайзинг: особенности, типовые структуры, задачи развития // Предпринимательство, хоз–во и право. – 1996. –  № 11. – С. 44–51.
9. Андрощук Г., Денисюк В. Франчайзинг: права и обязанности партнеров // Бизнес Информ. – 1997. –  № 11. – С. 45-49.
10. Андрощук Г., Денисюк В. Франчайзинг: преимущества, принятие решения по франшизе // Предпринимательство, хоз–во и право. – 1997. –  № 1. – С. 33-39.
11. Білик Р. Мале підприємництво: бути чи не бути? // Віче. – 2001. – № 8. – С. 29-42.
12. Блинов А. Условия регулирования малого бизнеса // Экономист.– 1999. – № 2. – С. 75-78.
13. Бондар В. Розвиток малого та середнього бізнесу: погляд з Європи // Україна–Вusiness. – 1998. – 30 верес. – С. 5.
14. Брагина Е. Малый бизнес в развивающихся странах на фоне глобализации // Мировая экономика и междунар. отношения. – 1998. –  № 6. – С. 126-134.
15. Вацковский Ю. Ф. Международный франчайзинг: оформление договорных отношений // Право и экономика. – 1997. –  № 2. – С. 44-48.
16. Диярханов В. Роль малого бизнеса в экономике Тайваня // Мировая экономика и междунар. отношения. – 2000. –  № 9. – С. 104–109.
17. Землянська В. Малий бізнес по–англійському // Закон і бізнес. – 1999. – 17 квіт. – С. 7.
18. Калениченко В. А. Мала приватизація та малий бізнес: досвід інших країн // Держ. інформ. бюл. про приватизацію. – 2000. – № 8. – С. 69-70.
19.  Килимник И. И. Лицензионные и франчайзинговые соглашения: общие черты и различия // Пробл. Законности: Респ. Міжвідом. Наук. зб. – Х., 1999. – Вип. 39. –  С. 71-77.
20. Кочетков Г. Б. Франчайзинг: организация малого бизнеса // США. Канада. Экономика. Политика. Культура. – 2000. –  № 4. –  С. 102-118.
21. Кустовська А. Підтримка малого бізнесу: реальна чи декларована? // Економіка. Фінанси. Право. – 2000. –  № 5. –  С. 28-31.
22. Легенда Е. Жизненный цикл франчайзинга // Бизнес Информ. – 1997. – № 5. – С. 28-33.
23. Легенда Е. Франчайзинг // Бизнес Информ. – 1996. –  № 20. – С. 28-33.
24. Лукашенко А., Сергійко О. Проблеми державної політики підтримки малого підприємництва в Україні // Право України. – 1999. –  № 6. – С. 39-45.
25. Магалецкий М.  Настоящий франчайзинг // Финансовая Украина. – 1997. – № 2 (янв.).
– С. 28.
26. Маркова В. Д. Франчайзинг // ЭКО. – 1994. – № 12. – С. 116-120.
27. Новіков В. Чи варто розвивати франчайзинг?: [Малий бізнес України] // Уряд. кур'єр. – 2001.
– 12 лип. –  С. 6.
28. Оноприенко М. Статистика малого предпринимательства в Республике Беларусь в сравнении с Украиной // Статистика Украины. – 1999. –  № 4. – С. 40-45.
29. Поручник А. М., Антонюк Л. Л. Венчурний капітал: зарубіжний досвід та проблеми становлення в Україні /Київ. нац. екон. Ун-т. – К., 2000. – 171 с.
30. Проблемы развития малых и средних предприятий в Германии // Черные металлы. – 1999.
– май. –  С. 71-72.
31. Ситохова Т. Е. Венчурный бизнес в рыночной трансформации российской экономики // Соц.-гуманит. знания. – 1999. –  № 2. – С. 138-146.
32. Сорокина В. Государственное регулирование малого бизнеса: опыт Великобритании // Пробл. теории и практики управления. – 1998. – № 2. – С. 100-103.
33. Терещенко М. Франчайзінг як партнерський бізнес // Економіка. Фінанси. Право. – 1998. – Вип. 10. – С. 8-10.
34. Цимбал Л. Л. Зарубіжний досвід фінансування малого і середнього бізнесу // Фінанси України. – 1998. – № 5. – С. 79-81.
35.  Цірат Г. В. Франчацзінг: розвиток у світі та в Україні // Київ. ун-т ім. Шевченка. Вісн. Сер.: Міжнародні відносини. – К., 1999. – Вип. 13. – С. 65–70.
36. Шишка Р. Договор франчайзинга // Бизнес Информ. – 1996. – № 15. – С. 8–12.
37. Шклярук С. Г. Лицензионное соглашение. Соглашение франчайзинга: Метод. пособие. – К.: Норапринт, 1999. – 46 с.
38. Шулус А., Быченко Н. Франчайзинговые формы предпринимательства (объективные основы, противоречия, принципы поддержки) // Рос. экон. журн. – 1998. – № 1. – С. 44–47.
39. Шульгін Л. М. Франчайзинг в українській індустрії гостинності: бути чи не бути?: [Концепція маркетингу і стратегія розвитку партнерського бізнесу в туристичній, ресторанній та готельній галузі] /Київ. нац. торговельно–економічний університет // Маркетинг в Україні. – 2001. – № 1 (7). – С. 15 – 17.

Головна сторінкаІнформація та історична довідкаКаталогиБібліографічні покажчикиНові надходженняЕлектронні текстиНаші партнериБібліотечні ресурси в Internet
 2002 © Апарат Верховної Ради України
Інформаційне управління
Відділ інформаційно-бібліотечного забезпечення

2002 © Hаціональна паpламентська бібліотека Укpаїни