| Аннотацiя: |
Проаналізовано освітню складову людського капіталу України з метою визначення засобів її покращання по війні з урахуванням довоєнного стану та втрат воєнного часу. Сформульовано авторське розуміння сутності людського капіталу відносно певної спільноти, оперте на ставлення Європейської економічної комісії ООН до ролі цього виду капіталу як необхідного чинника конкурентоспроможності в економіці знань. Показано, що до війни освітня складова відтворення людського капіталу як передумова конкурентоспроможності завдяки інноваційному розвитку, зокрема в загальній середній і вищій освіті, не забезпечувала чільних позицій України в міжнародному порівняльному дослідженні якості навчання, світовому рейтингу університетів і переліку країн-генераторів патентних заявок, отже, недостатньо відповідала потребам економічного зростання. |