Верховна Рада України Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси

Опис документа

Громова О.Є., Крупський А.С.
Комунікаційні стратегії бренду в умовах конкуренції

Вид документа Стаття періодики 
Автор Громова О.Є., Крупський А.С. 
Мова Українська  Обсяг С.71-73 
Аннотацiя: У статті розглядаються стратегії комунікації бренду з цільовою аудиторією в соціальних мережах в умовах високої конкуренції та швидкої трансформації цифрового середовища. Зазначається, що соціальні мережі створюють динамічне середовище інтерактивної комунікації, де користувачі можуть отримувати інформацію про продукт, а також формувати та підтримувати стосунки з брендом. Визначено основні методи комунікації в соціальних мережах, включаючи цільову рекламу, інфлюенсер-маркетинг, просування через контент, інтерактивні продажі та програми лояльності. Особливу увагу приділено новим тенденціям у маркетингових стратегіях.

Є складовою частиною документа Економіка. Фінанси. Право

Теми документа