Аннотацiя: |
У статті аналізуються надзвичайні правові режими, можливість запровадження яких в Україні цілком або частково пов’язується з масштабними екологічними наслідками, що можуть бути ліквідовані чи мінімізовані лише з настанням особливого періоду в функціонуванні державних, громадських, цивільних та інших
структур. У порівняльно-правовому порядку досліджується стан правового регулювання режиму воєнного стану, надзвичайного стану та зони надзвичайної екологічної ситуації. Робиться висновок про те, що чинне законодавство України чітко не регламентує питання щодо можливості одночасного запровадження кількох особливих режимів, якщо для цього наявні формальні еколого-правові підстави. Робиться висновок щодо недоцільності та неможливості одночасного поєднання двох і більше таких режимів. При цьому правотворчий акцент у законодавстві щодо особливих правових режимів має бути зроблений на критеріях пріоритизації вибору правового режиму, умов його запровадження та правових наслідків. Пріоритет при цьому має бути наданий режиму воєнного стану, в умовах дії якого неможливо оголошувати і впроваджувати інший
надзвичайних правовий режим. |