Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечні ресурси
>
Електронний каталог
> Опис документа
Опис документа
Сєров В.В., Король Ю.К.
Використання сучасних маркетингових технологій як інструменту підвищення конкурентоздатності підприємств
Вид документа
Стаття періодики
Автор
Сєров В.В., Король Ю.К.
Мова
Українська
Обсяг
С.457-462
Аннотацiя:
Мета статті - проаналізувати вплив маркетингових технологій на підвищенні конкурентоспроможності підприємства.
Є складовою частиною документа
Бізнес Інформ
Теми документа
Ключові слова/М/Ма/маркетинг, marketing
Ключові слова/К/Ко/кон.../конкурентоспроможність, competitiveness
Ключові слова/П/Пі/під.../підприємства України, enterprises of Ukraine
Пишіть нам