Верховна Рада України Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси

Опис документа

Балановська Е.І., Сотник В.В., Гавриш О.М.
Розвиток бренд-менеджменту підприємств в умовах цифровізації

Вид документа Стаття періодики 
Автор Балановська Е.І., Сотник В.В., Гавриш О.М. 
Мова Українська  Обсяг С.405-411 
Аннотацiя: Метою дослідження є обгрунтування необхідності розвитку бренд-менеджменту в умовах цифровізації. У статті детально розглянуто поняття бренду та бренд-менеджменту, який спрямований на формування, відповідну підтримку та подальший розвиток бренду для досягнення цілей стратегічного характеру та реалізації довгострокових програм, що приводять до зростання вартості капіталу бренду.

Є складовою частиною документа Бізнес Інформ

Теми документа