Верховна Рада України Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси

Опис документа

Решетняк О.І., Жихор О.Б., Попович М.В., Жихор Б.І.
Забезпечення резильєнтності ресторанного ринку України під час війни

Вид документа Стаття періодики 
Автор Решетняк О.І., Жихор О.Б., Попович М.В., Жихор Б.І. 
Мова Українська  Обсяг С.215-222 
Аннотацiя: Відновлення вітчизняного бізнесу, зокрема ресторанного, під час і після війни повинно ґрунтуватися на новій філософії господарювання. Один із підходів, який можна взяти до уваги, – це концепція резильєнтності соціально-економічних систем. Метою дослідження є формування напрямів забезпечення резильєнтності ресторанного ринку України в умовах війни та повоєнної відбудови. Визначається, що резильєнтність підприємств ресторанного ринку – це їх здатність протистояти, адаптуватися та бути успішними в умовах шоків, кризових явищ і викликів зовнішнього та внутрішнього середовища, зокрема спричинених воєнною агресією росії проти України. Забезпечення резильєнтності підприємств ресторанного ринку вимагає збалансованого фокусування на шести вимірах: фінансовому, операційному, технологічному, організаційному, репутаційному та бізнес-моделей. На основі аналізу статистичних даних визначено, що після початку повномасштабної війни підприємства ресторанного ринку опинилися в ситуації, до якої вони не були готові, але деякі заклади змогли швидко адаптуватися та, з часом, поліпшити результати своєї діяльності, тобто довели свою резильєнтність. Разом із тим, у більшості регіонів, зокрема на Півдні та на Сході нашої країни, ресторанний ринок ще не може відновитися через постійні обстріли та високий рівень ризиків. Зазначено, що відновлення вітчизняної економіки у воєнний та повоєнний періоди безпосередньо пов’язано з резильєнтністю українського бізнесу, зокрема ресторанного. Забезпечення резильєнтності підприємств ресторанного ринку може бути досягнуто шляхом посиленого моніторингу ризиків, що виходять за межі звичайних типів ризиків; упровадження розширеного сценарного планування, нових технологій, нових бізнес-моделей та проактивного управління репутацією закладу. Задля забезпечення майбутньої резильєнтності підприємства ресторанного ринку мають визначати рівень своєї поточної стійкості та резильєнтності, ступінь і характер резильєнтності в майбутньому та розробляти свої підходи до створення та підтримки необхідної резильєнтності.

Електронна версія документа: https://www.business-inform.net/article/?year=2023&abstract=2023_12_0_215_222

Є складовою частиною документа Бізнес Інформ

Теми документа