Аннотацiя: |
У статті автор розглядає актуальні питання розвитку та використання продакт-плейсменту на телебаченні в Україні. Автор аналізує переваги цієї форми розповсюдження реклами. Визначає недоліки продакт-плейсменту, зокрема, втрату контролю маркетологів, що може призвести до негативних асоціацій та неетичного використання продукції. Висвітлює адаптивність та важливість телевізійної реклами для внутрішнього бізнесу. Зазначено, що українське рекламне законодавство потребує вдосконалення та чіткої дефініції щодо дій чи рекомендацій стосовно лікарських та медичних виробів, які включаються до продакт-плейсменту. Автор пропонує ввести доповнення у ЗУ «Про рекламу» щодо розширення вимог розміщення лікарських та медичних виробів у продакт-плейсті. |