Верховна Рада України Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси

Опис документа

Кушнір З.І.
Продакт-плейстмен як форма розповсюдження реклами на телебаченні в сучасних умовах

Вид документа Стаття періодики 
Автор Кушнір З.І. 
Мова Українська  Обсяг С.133-135 
Аннотацiя: У статті автор розглядає актуальні питання розвитку та використання продакт-плейсменту на телебаченні в Україні. Автор аналізує переваги цієї форми розповсюдження реклами. Визначає недоліки продакт-плейсменту, зокрема, втрату контролю маркетологів, що може призвести до негативних асоціацій та неетичного використання продукції. Висвітлює адаптивність та важливість телевізійної реклами для внутрішнього бізнесу. Зазначено, що українське рекламне законодавство потребує вдосконалення та чіткої дефініції щодо дій чи рекомендацій стосовно лікарських та медичних виробів, які включаються до продакт-плейсменту. Автор пропонує ввести доповнення у ЗУ «Про рекламу» щодо розширення вимог розміщення лікарських та медичних виробів у продакт-плейсті.

Електронна версія документа: https://chasprava.com.ua/index.php/journal/article/view/971

Є складовою частиною документа Часопис Київського університету права. - К.

Теми документа