Аннотацiя: |
У статті представлено результати дослідження розробки стратегії формування бренду університету в сучасному освітньому просторі, що забезпечує ефективне просування закладу вищої освіти, яке засноване на факторах, що найбільше впливають на споживачів бренду та забезпечують їх лояльність, а також виділення бренду серед конкурентів. Визначено, що організація рекламної діяльності закладу вищої освіти може здійснюватися на трьох рівнях, завдяки синергічному ефекту дає кращий сумарний результат. Проведене дослідження дозволило сформувати рекомендації для побудови брендової стратегії ЗВО. Розвиток бренду восвітньому просторі з урахуванням специфіки його ринкових та соціальних характеристик має виходити із посилення ролі науково-педагогічного персоналу, успішних випускників, освітніх послуг та емоційного образу закладу вищої освіти. Це створить об’єктивні передумови підвищення конкурентних позицій університету в освітньому просторі. Крім того, акцент на цих складових враховує багатогранність профілю споживачів бренду та провадження діяльності як на ринку праці, так і на ринку освітніх послуг. |