Аннотацiя: |
У статті розглянуто проблему побудови каналів маркетингової комунікації в умовах воєнного стану в Україні. Актуальність проблеми пояснюється тим, що в науковій літературі не висвітлено питання побудови каналів маркетингової комунікації в умовах воєнного стану в країні у цифрову епоху. Встановлено, що розвиток інформаційних технологій призвів до появи нових засобів комунікаційної взаємодії, у зв’язку з чим маркетингові комунікації стають високоперсоніфікованими, перевага надається мобільному трафіку, клієнти залучаються до комунікації (їм надається відповідь на коменти). Ознаками побудованих каналів комунікацій є повернення лонгрідів, розсилки, повсюдне поширення чат-ботів, затребуваність інтерактивного контенту та ін. |