Аннотацiя: |
З урахуванням положень безпекових стратегій України 2020-2021 рр., а також наукової, практичної інформації та міжнародного досвіду узагальнені окремі підходи до організації медіаоствіти. Наголошується, що людина нової епохи
стала залежною від інформації. Вона щодня повинна адаптуватися до нових викликів і ризиків, які породжують медіа. Не маючи знань, як це робити без шкоди для себе, легко розгубитися. Результатом хаотичного накопичення різних відомостей, у яких неясно, що важливе, а що ні, де правда, а де вимисел і облуда, стають втрата світовідчуття, трансформації ціннісних орієнтирів. А все це – вигідна платформа для маніпулювання. Зроблений огляд Концепції впровадження
медіаосвіти в Україні, схваленої 21.04.2016 р. Президією Національної академії педагогічних наук України. Визначені особливості медіакультури особи, медіаобізнаності, медіаграмотності, медіакомпетентності, медіаінформаційної грамотності як чинників, які забезпечують інформаційну озброєність особи. |