Аннотацiя: |
У статті наведено правові основи становлення поняття "торговельна марка", розглянуто теоретичніі аспекти та основні функції. Зроблено аналіз основних законодавчих актів, які містять базові поняття торговельних марок, як одного із видів інтелектуальної власності: Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Податкового кодексу України тощо. Також розглянуто основні закони України стосовно торговельних марок: " Про охорону прав на знаки для товарів і послуг", "Про захист від недобросовісної конкуренції", "Про рекламу" тощо. Здійснено правовий аналіз таких нормативно-правових актів: Правила складання, подання та розгляду заявки на видачу свідоцтва України на знак для товарів і послуг (затверджені наказом Державного патентного відомства України); Положення про Державний реєстр свідоцтв України на знаки для товарів і послуг (наказ Міністерства освіти і науки України); Про тимчасове положення про правову охорону об'єктів промислової власності та раціоналізаторських пропозицій в Україні (Указ Президента) тощо. Серед міжнародних актів виділено: Паризька конвенція про охорону промислової власності та Мадридська угода про міжнародну реєстрацію знаків. |