Верховна Рада України Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси

Опис документа

Федорова Н.
Реклама як об'єкт авторського права

Вид документа Стаття періодики 
Автор Федорова Н. 
Мова Багатоскладна мова  Обсяг С33-38 
Аннотацiя: У статті розкрито питання щодо такого складного об’єкта авторського права як реклама. Проаналізовано чинне законодавство та судову практику, обґрунтовано, що елементи реклами повинні характеризуватися ознаками оригінальності, унікальності та неповторності. Визначено, що окремі елементи реклами можуть отримувати самостійну правову охорону як нормами авторського права, так і поза межами авторського права.

Електронна версія документа: http://uran.inprojournal.org/article/view/259742

Є складовою частиною документа Теорія і практика інтелектуальної власності

Теми документа