Верховна Рада України Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси
Бібліотечно-бібліографічні ресурси

Опис документа

Мадрига Т.
Іміджеві складові президентської кампанії 2004 року

Вид документа Стаття періодики 
Автор Мадрига Т. 
Мова Українська  Обсяг С. 22 - 23. 
Аннотацiя: Автор статті ставить за мету проаналізувати іміджевий чинник як елемент виборчої перемоги на президентських виборах 2004 року, що досягається шляхом характеристики іміджу лідерів президентської виборчої кампанії-2004 та дослідження виборчих технологій, які використовувались основними конкурентами для формування та підтримання власного іміджу чи руйнації іміджу опонента.

Електронна версія документа: http://www.viche.info/journal/1555/

Є складовою частиною документа Віче / гол. редактора С.Писаренко. - Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К.№ 5

Теми документа